No hát akkor folytatom a sort. Valóban sok kép érkezett a héten és volt olyan téma is amiből többet is láthattunk, ennek ellenére voltak jó képek is.
A heti szavazatom Sepa képére adom le, melynek a címe "Szolid" pillantás.
Várom a következő házi feladatot! =o)
Jó reggelt! :)
nos, ahhoz képest, hogy milyen sok fotó jött nevezésként a makró témára, kreativitásban és ötletességben sajnos az egyik (ha nem A) leggyengébb hét volt. A természetben készült JÓ makrókhoz sok türelem és a természet, a rovarok ismerte szükséges. Tanulságos! :)
A kreativitás is többször előjött az előző heti témák alatt.
Szavazatomat Sepa: "Ekkorára nőttem" c. képére adnám le. Szépek a színei, jó a kompozíciója is, és kellőképp éles is.
Szia GREBI! Én nem tartozom a "nagy" fotósok közé hisz lelkes amatőr vagyok még. Megnéztem a képeket amit feltöltöttél és az a véleményem, hogy a lányodnak mindenféleképp érdemes vele foglalkoznia, nem azt mondom, hogy tökéletes képek, mert van mit fejlődnie. Én biztosan kiolvasnék a helyében csomó könyvet és neten is sok információt lehet találni a fotózás fortélyairól. Semmiképpen ne vegyél neki 100 ezres gépet az alapokat egy jó kompakt géppel is meg lehet tanulni, hisz sokan így kezdjük/kezdtük. Aztán ha végképp úgy dönt, hogy ezt igen is szeretné csinálni, akkor sztem jöhet a jobb gép. De várd meg az adminok válaszát is, ők jobban hozzá tudnak szólni! :)
Sziasztok,
Teljesen új vagyok itt, szeretnék egy kis segítséget kérni. 14 éves lányom csinált pár képet a telefonjával. Én nem értek a fotózáshoz, de valahogy olyan különlegesen megtalálja a témát, ami nekem soha nem jutna eszembe. Úgy érzem van tehetsége. Szeretném a véleményeteket kérni, Ti hogy látjátok. Feltöltök pár képet a heti témába, kérlek nézzétek meg. Kért már komolyabb gépet is, de egyelőre még nem ruháztunk, nem tudom hogy az ember hogy kezd el egy ilyen "szakmát".
Köszönöm, Kriszta
Nem tudom elégszer mondani, tüntessétek fel a leírásban: Heti téma-makró
:DDDD Akkor Ági Te a gorillákra buksz?:D