Automatikus élesítés?Azt hol tudom kikapcsolni?De szerintem a mentés az ami elszúrja a dolgot (talán a mentett formátumban van a hiba eddig TIFF-ben és JPG-ben próbáltam mivel a Rawshooter csak ezt a kettőt engedi) mert mikor előhívom megnézem nagyban és remekül néz ki de miután elmentette és visszanézem már csak árnyéka önmagának :).köszönöm a tippet megpróbálom a ps-is
Greenhen: automatikus élesítés nincs bekapcsolva?
Szia!
Nem tudom mitől lehet, de szerintem jobb lenne ha a Photoshop beépülő RAW kezelőjét használnád, a CameraRaw-ot, ott is mindent lehet állítani, élességet, színhőmérsékletet, zajmanetesítés is van benne, egyszóval minden.
Sziasztok!
Lelkes amatőr vagyok és most ismerkedem a RAW formátummal és van egy borzasztóan idegesítő jelenség amivel nem tudok mit kezdeni.Mégpedig van egy adott kép RAW-ban és elkezdem előhívni rawshooter-rel miután megtörtént az előhívás mentem a képet és mire elmenti élvezhetetlenül zajos lesz az amúgy "zajmentes" képem.Ez mitől van és hogyan lehet kiküszöbölni?
Előre is köszönöm a segítséget
A kép csak engedélyezés után jelenik meg. A képed nem lett engedélyezve, így csak a te portfoliódra kattintva láthatják az emberek. Egyrészt azért nem lett engedélyezve mert egy egyszerű növény fotó. másrészt bemozudlás miat egy pixelnyi élesség sincs rajta. Kérlek tanulmányozd szabályzatunkat. Üdv az oldalon. Szép fényeket.
esel
Hello, az érdekelne ha én töltöttem fel képet akkor az valahol meg fog jelenni vagy csak akkor tudják megnézni ha rámennek a profilomra? Ha van egy makro képem akkor az nem fog megjelenni a makro kategória alatt? Nem igazán értem ezt a dolgot...
Tényleg köszönök mindent, ezeket is:) Figyelmesen vegig fogom nézni, és ezentúl jobban figyelek ezekre.:)
A törlést ahogy érzed :)
nem sablonos virág fotó:
a színei a mélységélesség és a részletsség miatt:
http://fotozok.hu/index.php?lap=webgaleria.html&u=377&kat=7&kep=21722&feltolto
a háttér, a bokeh-k, az ellenfény miatt: