Deadness, vannak ellent mondások a szavaidban, de én nem akarok itt veszekedni meg ilyenek, semmi gond nincs ezzel :) Mindenki volt egyszer kezdő, mindenki a semmiből fejlődött, van akinek nincs érzéke hozzá és vna akinek van, de ha az ember meg sem próbálja soha nem is fog rájönni. Viszont sokkal jobb ha van egy ember vagy itt ebben az esetben ez a közösség aki segíti a kezdőket, esetleg tanácsot ad hogy mit kéne másként. Én nem fogom soha azt mondani hogy miért nem raktátopk ki a képeim mert én is tudom hogy vannak jóval szebb és jobb képek mind minőségileg mind technikailag, szemszögéleg és még millió egy szempont alapján. Jól csinálják itt sokan amit csinálni kell és én tisztelem is őket, főleg ha azok segítenek nekem abban hogy miként lenne az a kép mégjobb. És itt most nem a gépről van szó mert sok esetben nem az dönt. sőt.. de ez a téma már lényegtelen. Persze ha nem nézitek jó szemmel itt a kezdőket akkor lehet korlátozni a feltöltést stb.. én is programozó vagyok, jól tudom hogy működnek ezek a rendszerek természetesen, de szeretném a fényképezést mint hobbit is kicsit elsajátítani ha csak alap szinten is. :) Na de az offnak vége. :)
Tamás, örök téma.. de az amatőr szó a fotózásban nem azt jelenti, hogy valaki kezdő.
Azt itt úgy hívják, hogy kezdő. Emiatt sokszor megszóltak már minket: "miért nem engedélyezitek a középre komponált rózsámat, ami mögött a háttérben a mamám ül a wc-n, ha ez egy amatőr oldal?" :D Stb..
Az amatőr fotós az, aki nem keres pénzt a fotózással, de jó fényképész. Sőt, a legnagyobb fotóművészek is amatőröknek számítottak, és számítanak is, mert általában nekik van saját stílusuk, ami felismerhető.
Itt van erről egy nagyon jó írás, ajánlom mindenki figyelmébe:
http://birdie.hu/blog/2008/hobbifotos-amator-fotos-fotografus-profi/
Hasznos olvasmány!
Sziasztok.